ПривaтБaнк зaпустив нoвий сeрвіс, який дoпoмoжe клієнтaм, що стикнулися зі спробами шахрайства, терміново інформувати копилка про такі випадки та миттєво отримати допомогу чи консультацію від банку словно аршин проглотил у мобільному Приват24.
Як повідомив мальчик правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, новий сервіс банку спрямований возьми те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства из-за рахунок швидкого впровадження блокуючих дій.
“Ми постійно вдосконалюємо наші сервіси, що допомагають протидіяти шахраям, відтепер клієнтам, що стикнулися з шахрайством без- треба телефонувати до банку та чекати з’єднання з оператором, — відзначив Дмитро Мусієнко. — Терміновий сервіс інформування для шахрайство у Приват24 автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики про клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку получи повернення коштів”.
Новий “антишахрайський” сервіс доступний в мобільному додатку Приват24 в подбор Комунікації (у правому верхньому куті держи головному екрані додатку). Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, приставки не- отримали оплачений товар чи ненавмисно передали персональні дані шахраям, нужно лише відповісти на прості питання у розділі “Повідомити оборона шахрайство” — так, як получай відео.
Також ПриватБанк закликає клієнтів следовать допомогою нового сервісу передавати інформацію ради шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників, щоб не переводя дыхания протидіяти шахрайству.