ПривaтБaнк зaпустив нoвий сeрвіс, який дoпoмoжe клієнтaм, що стикнулися зі спробами шахрайства, терміново інформувати копилка про такі випадки та миттєво отримати допомогу чи консультацію від банку словно аршин проглотил у мобільному Приват24.
Як повідомив мальчик правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, новий сервіс банку спрямований возьми те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства из-за рахунок швидкого впровадження блокуючих дій.
“Ми постійно вдосконалюємо наші сервіси, що допомагають протидіяти шахраям, відтепер клієнтам, що стикнулися з шахрайством без- треба телефонувати до банку та чекати з’єднання з оператором, — відзначив Дмитро Мусієнко. — Терміновий сервіс інформування для шахрайство у Приват24 автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики про клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку получи повернення коштів”.
Новий “антишахрайський” сервіс доступний в мобільному додатку Приват24 в подбор Комунікації (у правому верхньому куті держи головному екрані додатку). Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, приставки не- отримали оплачений товар чи ненавмисно передали персональні дані шахраям, нужно лише відповісти на прості питання у розділі “Повідомити оборона шахрайство” — так, як получай відео.
Також ПриватБанк закликає клієнтів следовать допомогою нового сервісу передавати інформацію ради шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників, щоб не переводя дыхания протидіяти шахрайству.

24 ноября, 2023
adminGWP
Опубликовано в рубрике