Смена авторитетов: доверие к власти падает, к бизнесу — растет

Рoль рятівникa суспільствa нaбувaє… бізнeс.
* * *
Булo б нeпoгaнo, якби ця прaктикa прийшлa в Укрaїну.
Тaкі студeнти мoжуть oтримувaти ступінь бaкaлaврa oнлaйн зa низькими тaрифaми. Крім тoгo, кoмпaнія нaвчaє свoїx прaцівників, уклaвши з рeгіoнaльним університетом Arizona State University угоду про вигідні умови навчання. Також вона допомагає навчатися членам родин військовослужбовців.
Ми навряд чи довіряємо політикам, медіа, бізнесу, адже навіть найбільш надійні та порядні з них іноді зраджують.
Там вони не тільки вивчають нові ринки, а й формують нове покоління корпоративних лідерів з глобальною свідомістю та культурною ерудицією.
Щороку компанія направляє 500 працівників виконувати проекти в Африці, Азії, Східній Європі, Латинській Америці. IT-гігант IBM започаткував програму Сorporate Service Corps, яку називають корпоративною версією «Корпусу миру».
Глобальне дослідження Edelman Trust Barometer 2016, проведене у 2015 році в 28 країнах світу серед понад 33 тис респондентів, показує цікавий тренд.
А кому довіряє світове суспільство?
Вона не претендує на об’єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора.
80% респондентів вважають, що бізнес повинен отримати провідну роль у вирішенні соціальних проблем, але пріоритети географічно відрізняються.
У Колумбії, Аргентині, Нідерландах, Великобританії та Ірландії бізнес повинен вдосконалювати якість освіти, а в Мексиці, Іспанії, Італії та Індонезії замість отримання прибутку мусить взятися за скорочення бідності в країні.
У 21 з 28 країн бізнес користується більшою довірою, ніж уряд, за винятком Китаю, ОАЕ, Південної Кореї, Гонконгу, Сінгапуру, Туреччини та Росії.
Спільно з головним редактором Washington Post вони створили десять телевізійних серій, які називаються Upstanders та розповідають про безпритульних, роль поліції, аутизм, бідність, агресію до мусульман.
Політична влада і медіа втрачають авторитет і довіру майже в усіх куточках світу.
У 19 з 28 країн майже половина населення не сподівається на покращення свого соціального статусу та фінансового становища у наступні п’ять років.
Точка зору редакції «Економічної правди» та «Української правди» може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Все про: предпринимательство, медиа, социальные инициативы, социология
Найбільш надійним джерелом інформації стають друзі та родина, відповідно — контент, який вони генерують у соціальних мережах.
У Канаді, Бразилії, Німеччині, Франції, Японії та Китаї очікують залучення бізнесу до захисту навколишнього середовища та вирішення екологічних проблем.
У соціально активних компаніях працівники більш лояльні та мотивовані якісно працювати на користь працедавця. Так, глобальна мережа кав’ярень Starbucks оголосила, що стає медіа-компанією, яка буде просувати історії співчуття, громадянства та суспільного обов’язку. Глобальний бізнес уже слідує цьому тренду.
57% працівників бажають, щоб керівники компаній зосередилися на перспективах соціального впливу та створенні робочих місць замість отримання прибутку та лобіювання своїх інтересів. СEO компаній мусять бути чесними та етичними.
Нармина Стришенец, Arizona State University

В українському суспільстві очевидна криза довіри.
Демократизація інформації стає новою реальністю, у якій комунікація між рівними за статусом людьми заслуговує набагато вищої довіри. Отже, попередня модель доступу до інформації, якою володіли лише еліти, іде в минуле.
78% опитаних довіряють інформації, опублікованій у соціальних мережах або в інших онлайн-джерелах.
Прірва недовіри чітко корелює з рівнем прибутку: чим нижчий рівень прибутку респондентів, тим менше довіри владі та засобам масової інформації.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.